Explozie la Romexpo! SCORPIONS au incendiat Bucurestiul!

Legendarii artisti de la Scorpions au revenit pentru a opta oara in capitala, pentru un show exploziv, ce a avut loc sambata seara (14 decembrie 2013) la Romexpo si a facut parte din „Rock’n Roll Forever Tour 2013”! Evenimentul a fost organizat de Project Events si i-a avut in deschidere pe cei de la Trooper!

Desi deschiderea usilor era anutata pentru ora 18.30, deja de la ora 17.00 sute de oameni roiau in jurul uriasei cupole de la Romexpo, vizibil emotionati si nerabdatori sa-i vada pe idolii lor. Cum s-au deschis usile, asemenea cumparatorilor ce dau buzna in magazine cand sunt reduceri, fanii au navalit in cupola Romexpo si si-au ocupat locurile de langa gardul ce despartea publicul de scena.

In jurul orei 20.00 luminile s-au stins si in aplauzele fanilor si-au facut aparitia pe scena cei de la Trooper! Acestia si-au electrizat fanii cu piesele cele mai cunoscute dar si cu altele noi, precum cea cantata impreuna cu Mihai Georgescu (Mitza) de la Bere Gratis – „Zi dupa zi”… Trooper a demonstrat de ce este cea mai iubita formatie de la noi din tara, primind ovatii si ropote de aplauze de la fani. „Un show fantastic, probabil cea mai plina de energie trupa din peisajul rock autohton!” spunea un fan extaziat.

La ora 21.00, cu o precizie nemteasca, si-au facut aparitia pe scena mult-asteptatii Scorpions! Din primele minute ale concertului, acestia au oferit un show extrem de dinamic, electrizant si grandios – exact asa cum promitea Klaus Meine intr-un interviu acordat la sosirea in Bucuresti: „Hei Romania, ne bucuram ca ne-am intors. Let’s Rock!!! Vom avea un show grandios maine seara!” Au salutat publicul in limba romana: ”Buna seara! Ce faceti?” si au inceput sa faca ce stiu ei mai bine: sa innebuneasca fanii.

Asa cum spunea si solistul formatiei, albumul „Sting In The Tail” a avut un succes extrem de mare, ce a dat nastere unei noi generatii de fani, pe care cei de la Scorpions si-au propus sa o cucereasca definitiv, acesta fiind si motivul pentru care au luat decizia de a nu se mai retrage! „Pe masura ce emotia noastra a crescut, decizia de a nu ne retrage s-a impus treptat in mintile noastre. Una inseamna sa spui „acesta este sfarsitul trupei Scorpions” si alta inseamna sa si faci acest lucru. Albumul nostru „Sting in the Tail” a avut un succes atat de mare, incat o intreaga generatie noua s-a alaturat fanilor nostri. A fost uimitor. E la fel ca atunci cand esti la o petrecere buna si iti vine foarte greu sa cauti usa pentru a pleca„. Si a avut dreptate solistul: la concertul de aseara foarte multe persoane din public nu implinisera nici macar 20 de ani!

Intr-o forma de zile mari, arstistii nemti au cantat piese de pe cel mai recent album – “Sting in the Tail”, balade dar si arhi-cunoscutele hituri care au cucerit mai multe generatii la rand: “Wind Of Change”, “Send Me An Angel”, “Tease me, Please Me”… Au comunicat tot timpul cu publicul, intrebandu-i din cand in cand: “Are you ready to rock???”. Solistul Klaus Meine s-a jucat cu fanii, facand cateva vocalize, fanii repetand dupa el. De la cele mai usoare, pana la cele mai grele – ce semanau a vocalize de inspiratie orientala, Klaus i-a pus la treaba pe fani, acestia reusind mai mult sau mai putin sa reproduca sunetele facute de el.

La un moment dat a sosit si „Kottak Attack” – momentul de glorie al tobosarului formatiei, Kottak! Pe ecranele imense au aparut imagini cinematice, montaje video epice, la capatul carora si-a aratat uriasul tatuaj de pe spate: „Rock & Roll Forever”.

Artistii au fost extrem de darnici cu fanii lor, aruncand in public zeci de bete de baterie si pene de chitara, primind si ei la randul lor daruri de la fani, printre care si o basca asemanatoare cu cea a solistului. Klaus Meine a cantat cateva refrene cu steagul Romaniei in mana, onorand astfel miile de romani prezenti la concert!

Concertul s-a terminat cu iesirea de pe scena a artistilor, in ropotele de aplauze ale spectatorilor, care insa nu i-au lasat sa plece asa usor. Un zumzet asurzitor, un cortegiu de zgomote si vibratii au invaluit toata sala, cei de la Scorpions neavand cum sa nu se intoarca pe scena pentru cateva bisuri! Acestia au pastrat cele mai bune piese pentru bis si au dat lovitura finala cu piesa “Rock You Like A Hurricane”, aducand fanii in delir. “Mi-a placut foarte mult concertul dar si locatia mi s-a parut inspirata, iar Pavilionul Central nu este doar altceva, ci totodata foarte potrivit pentru atmosfera rock! A fost un concert exploziv!”, “A fost genial! E al saselea concert Scorpions la care am fost si nu m-am plictisit deloc, i-as vedea la nesfarsit! Energia lor e unica! Ma simt mai viu ca niciodata!” au fost cuvintele unor fani prezenti la concert.

~~Concertul „SCORPIONS” a avut loc pe 14 Decembrie 2013 la Bucuresti – Romexpo (Pavilion Central) si a fost un eveniment organizat de Project Events. Parteneri media: Prima TV, Rock FM, Forbes, Ring, Catavencii, Zile si Nopti, Sunete, VIP, Stop To Shop, Bucharest NihgtLife, Realitatea.net, iConcert.ro, BestMusic.ro, InfoMusic.ro, ADPM.ro, 220.ro, Ziare.com, Orasulm.eu, eComunicate.ro, Metalhead.ro, MaximumRock.ro, LetsRock.ro, RockStage.ro, RockEvent.ro, MetalFan.ro, Rock4u.net, Indoor Media, Reteaua Info-Sanatate, Cocor Media Channel, Carpat Guard, Spard Team, Ciuc. Masina oficiala a evenimentului a fost oferita de Automobile Bavaria Group.~~