You are currently viewing Hrusca si Piersic i-au colindat pe bucuresteni

Hrusca si Piersic i-au colindat pe bucuresteni

Hrusca si Piersic i-au colindat pe 15 decembrie pe bucuresteni

Stefan Hrusca si Florin Piersic i-au colindat pe 15 decembrie pe bucuresteni si au reusit sa ii emotioneze chiar si pe cei mai putin sensibili dintre acestia! Mii de bucuresteni au venit la Sala Palatului pentru a primi colinda lui Hrusca dar si pentru a-l revedea pe invitatul special al evenimentului – Florin Piersic!

Intors in Romania pentru traditionalele sale concerte de Craciun, Stefan Hrusca a sustinut pana acum aproape 20 de concerte in toata tara, urmand ca pana la sfarsitul lunii sa mai sustina inca 11 spectacole! Pe 15 Decembrie le-a venit randul si bucurestenilor sa fie colindati de catre cel ce este simbolul colindului romanesc, acestia fiind mai rasfatati decat fanii din provincie, lui Hrusca alaturandu-i-se in reprezentatia de la Bucuresti si maestrul Florin Piersic.

Unic, original si traditional, Stefan Hrusca le-a umplut bucurestenilor sufletele de bucurie si emotie, incantandu-i cu cele mai frumoase colinde si cantece de Craciun: Florile Dalbe, Trei Pastori, Afara Ninge Linistit, Linu-i Lin, Sfanta-i Sara de Craciun, O Ce Veste Minunata…

Promotorul obiceiurilor si colindelor romanesti, Hrusca le-a vestit bucurestenilor prin cant, Craciunul si i-a emotionat cu mult asteptata piesa Ruga Pentru Parinti, care a adus lacrimi pe foarte multi obraji din sala. Acelasi lucru a facut si poezia recitata de catre invitatul special al evenimentului, Florin Piersic – Repetabila Povara, scrisa de Adrian Paunescu.
Expansiv, plin de viata si energie pozitiva, dar mai ales de povestiri care mai de care mai amuzate, Piersic a demonstrat ca ramane acelasi actor unic, ce pare ca nu isi va pierde niciodata farmecul. Idolul femeilor in anii ’70 si ’80, Florin Piersic ramane in continuare extrem de sarmant, exuberant, stiind sa atraga atentia doamnelor, sa ridice in picioare o sala intreaga rostind o singura fraza si sa starneasca lacrimi de ras dar si de emotie.

Dupa fiecare colinda, Hrusca a povestit despre traditiile romanesti si despre urarile de belsug, sanatate si rodire si a indemnat publicul sa nu le dea nicicum uitarii: „Sa va colindati aproapele!” „Multam ca mi-ati primit colinda!” a spus Hrusca la incheierea spectacolului.

Dupa Bucuresti, Hrusca va colinda urmatoarele localitati: Alba Iulia, Cugir, Zalau, Cluj Napoca, Timisoara, Targu Mures, Roman, Vaslui, Iasi. Biletele se gasesc in toata reteaua BILETOO, la toate magazinele Flanco, la librariile Librarium si la casele de bilete ale salilor in care sunt programate concertele. Cei ce doresc sa comande biletele online o pot face de pe: www.BILETOO.ro!

~~Concertul „HRUSCA – Colinde Traditionale De Craciun” a avut loc la Sala Palatului din Bucuresti pe 15 Decembrie 2014 si a fost organizat de Project Events.