You are currently viewing The Boss – O comedie de văzut

The Boss – O comedie de văzut

In ultimul timp a devenit greu să vedem o comedie care nu te face să simți ca devii mai prost în timp ce te uiți la ea. Despre The Boss am auzit numai lucruri bune, a spart topurile în state și stiam ca Melissa Mccarthy si Kristen Bell pot duce un film bun. Am mers la Hollywood Multiplex, ca de obicei, și pot să vă spun că exact așa a și fost. E un film bun, cu un amestec reușit de comedie fizică, comic de situație și replici inspirate.

Deși clasificat R în SUA, adică interzis minorilor, la noi este doar interzis până la 12 ani. Asta se datorează limbajului pe alocuri licențios, dar care piperează filmul. Totuși, în viuda acestui fapt aveai de multe ori impresia că te uiți la un film pentru copii.

Filmul o are în centru pe Michelle Darnell, o orfană, care învață că nu trebuie să aibă încredere în nimeni și știe că trebuie să muncească pentru ce vrea. Și ce vrea sunt bani și faimă, reușind să ajungă a 47-lea cea mai bogată femeie. Acestea dispar rapid când Renault (Peter Dinklage), o iubire din trecut și competitorul cel mai îndârjit, are grijă să fie închisă pentru insider trading.
În cele șase luni petrecute departe de civilizație imperiul ei este sechestrat de bancă și preluat ostil de Renault, angajații ei își găsesc alte joburi iar toate cunoștințele ei o abandonează. Totuși, fosta ei asistentă o primește în apartamentul în care locuiește cu fetița ei, Rachel.

După cum ne așteptam, acomodarea la viața normală este una cu peripeții.Ducând-o pe Rachel la întalnirea Dandellions, un grup prin care fetițe vând prăjituri îi vine ideea să pornească Darnell’s Darlings, o afacere în parteneriat cu fosta ei asistentă.

Ce urmează sunt peripeții, lupte pe teritoriu între grupări de fetițe, trădări în dragoste și în afaceri, aventuri periculoase, răsturnări de situație și multe momente amuzante. Creșterea unui imperiu este mai periculoasă decât pare, dar până la urmă este o poveste despre familie, despre prietenii care îți devin familie, despre ce faci pentru ei și pentru tine.

Per total, o comedie chiar bună, ce are în centru 2 actrițe bune, un lucru rar pentru Hollywood. Este un film ce dovedește că se poate și așa, aducând încasări de sute de milioane de dolari.