S-a încheiat prima ediție a festivalului Presa de Rock Bun

Aproximativ 2000 de oameni au ajuns la House of Parties în cele două zile de festival. La această primă ediție, Presa de Rock Bun a adus un line-up exclusiv românesc, desfășurându-se într-un spațiu neștiut de iubitorii de rock.

Cele 10 trupe din festival au venit cu poftă de cântat și cu dorința de a face show. Prima zi a fost deschisă de Up to Eleven, o trupă bucureșteană, care se pregătește de lansarea primului album. Au urmat orădeii de la N.O.R., care au cântat inclusiv cel mai nou single, care beneficiază de un videoclip original, – „În somn”. PIMP a făcut spectacol, ca de obicei, având recuzită, costume, două dansatoare profesioniste și o coregrafie spontană, bazată pe sărituri, asumată de întreaga trupă. Una dintre cele mai așteptate trupe, Robin and the Backstabbers, și-a reconfirmat statutul de trupă profesionistă, într-un recital plin de dăruire, apreciat la adevărata valoare de întreg publicul. Vița de Vie în formula electrică a animat mulțimea cu hituri din toate perioadele trupei, Adi Despot fiind într-o formă de zile mari.

Ziua a doua a fost deschisă de Pseudonoise, o trupă care crește cu fiecare concert. Astero a demonstrat că este în urcare în preferințele publicului predominant bucureștean. O surpriză foarte plăcută pentru cetățenii capitalei consumatori de rock a fost întâlnirea cu arădenii de la Mere. Sarmalele Reci au adus piese știute de toată lumea din cei 20 de ani de activitate. Cea mai așteptată trupă a fost, fără doar și poate, Alternosfera din Republica Moldova, care a vrăjit audiența, care nu vroia să mai lase trupa să plece.

Organizatorii mulțumesc publicului pentru implicare, mai ales grupului venit de la Timișoara, partenerilor media și tuturor celor care au susținut acest festival și adresează mulțumiri speciale lui Adrian Rugină și echipei sale de la The Backline Shop – www.thebacklineshop.ro și lui Adrian Bucurei și echipei Eventim.